Posudzovať pri rozvoji územia význam a hodnoty jeho kultúrno-historických daností v nadväznosti na všetky zámery v sociálno-ekonomickom rozvoji. 4. Zohľadňovať a revitalizovať v územnom rozvoji: 4. územia lokalít zapísaných v Zozname svetového dedičstva, 4. pamiatkový fond, ktorý tvoria pamiatkové rezervácie, pamiatkové zóny a národné kultúrne pamiatky, ako aj ochranné pásma všetkých kategórií pamiatkového fondu, 4.
Nyíregyháza (Níreďháza) • imhd.sk Košice Galérie › Slovensko a svet › Európa › HU - Maďarsko › Nyíregyháza (Níreďháza) · Vyhľadávanie · Triedenie · Cestovanie · Cestovné lístky · Informácie · Vozidlá · I
Mládežníci reprezentovali Spartak Spartak - Nyíregyháza 2:1 (Jirka, Mikulinec) Celkové poradie : 1. MFK Košice 2. FC Spartak Trnava 3. FC Nyíregyháza / Maďarsko 4. 1.FC Tatran
Vianočný volejbalový turnaj žiakov a žiačok napísal svoj 56 Turnaja sa zúčastnili aj volejbalistky z maďarskej Nyíregyházy. 1. miesto - Nyíregyháza 7. miesto - VK Slávia TU Košice
6. Zabezpečiť dostupnosť trhov a vytvorenie rovnocenných podmienok na podnikanie dobudovaním a modernizáciou územia regiónov verejnou infraštruktúrou. 6. Diverzifikovať odvetvovú ekonomickú základňu miest a regiónov a podporovať v záujme trvalej udržateľnosti malé a stredné podnikanie. 6. Vytvárať podmienky na rovnomerné rozmiestnenie obyvateľstva s vyššou kvalifikáciou a zvyšovať vzdelanostnú úroveň a mobilitu pracovnej sily v regiónoch. 6. Sústrediť pozornosť na rozvoj „Globálnej informačnej spoločnosti“ v Slovenskej republike predovšetkým skvalitňovaním infraštruktúry komunikačných systémov.
FC Košice - oficiálna stránka - Facebook FC Košice - oficiálna stránka. 5 h. 🎙️| Príprava pokračuje, my makáme Už v sobotu 14. januára nás čaká úvodný prípravný duel na ihrisku
Výročná správa Mestskej časti Košice - Nad jazerom 2014 Nyiregyháza (počet účastníkov 46). Krosno (počet účastníkov 30). Miskolc - Tapolca (počet účastníkov 40). V Mestskej časti Košice - Nad jazerom sú
9. Podporovať vznik a rozvoj miestnych kúpeľov na základe využitia špecifík daného územia. 9. Na podporu rozvojových smerov turizmu využívať železničnú a cestnú dopravu, rozvoj a prepájanie cyklotrás, ako aj budovanie príslušnej technickej infraštruktúry. 9. Zabezpečovať na územiach európskej sústavy chránených území a územiach národnej sústavy chránených území funkcie spojené s rozvojom turizmu a rekreácie tak, aby nedochádzalo k zhoršeniu stavu ochrany týchto území a predmetu ich ochrany. 10. V oblasti rozvoja sociálnej infraštruktúry 10. Školstvo 10. Podporovať rovnomerný rozvoj škôl, vzdelávacích, školiacich a preškoľovacích zariadení na území štátu. 10.
Prichádza TURNAJ NÁDEJÍ 2014 - Young Angels Academy Z duelu proti tímu od Hrona pripravujeme aj internetový on-line prenos, 2014 (piatok): Young Angels „2000“ – ŠŠK UNION Košice (8.30
multimodálny koridor č. IV. (Berlín/Norimberg – Praha) – Kúty – Bratislava/Rusovce – (Budapešť – Rumunsko/Turecko/Grécko) lokalizovaný pre cesty siete TEN-T, (Berlín/Norimberg – Praha) – Kúty – Bratislava – Nové Zámky – Štúrovo – (Budapešť – Rumunsko/Turecko/Grécko) lokalizovaný pre konvenčné trate železničnej a kombinovanej dopravy siete TEN-T, 11. vetva Va. (Rakúsko) – Bratislava/Jarovce – Žilina – Košice – Záhor/Čierna nad Tisou – (Užhorod – Ľvov) lokalizovaný pre cesty, pre konvenčné trate železničnej a kombinovanej dopravy a pre vysokorýchlostnú železničnú trať Bratislava – Žilina, 11. VI.
– vetva Va, VI. ), Košiciach a Dobrej – ako náhrada za pôvodný terminál v Čiernej nad Tisou (multimodálny koridor č. – vetva Va), 11. letiská siete TEN-T pre medzinárodnú dopravu v Bratislave (multimodálne koridory č. vetva Va), Košiciach a Poprade (multimodálny koridor č. vetva Va). 11. Rešpektovať dopravnú infraštruktúru alokovanú a plánovanú v trasách mimokoridorových ITF sieti konvenčnej železničnej a kombinovanej dopravy TEN-T 11. (Krakov) – Plaveč – Prešov – Košice – Kechnec (Miškovec – Rumunsko), v úseku Košice – Kechnec – (Miškovec), 11. Leopoldov – Galanta, 11.
Stabilizovať výmeru najkvalitnejších pôd, najmä pôd pod závlahami, pôd vinohradov a najlepších bonít a ochranu výmery a kvality pôdy uskutočňovať nielen ako ochranu hospodársko-sociálneho potenciálu štátu, ale aj ako súčasť ochrany prírodného a životného prostredia. V územnom rozvoji rešpektovať zachovalé a prevádzkyschopné závlahové sústavy a odvodňovacie kanálové siete a čerpacie stanice. 7. Stabilizovať a revitalizovať poľnohospodárske odvetvie diferencovane podľa poľnohospodárskych produkčných oblastí.
Kultúra a umenie 10. Podporovať rovnomerne prevádzku a činnosť existujúcej siete kultúrnych zariadení v regiónoch ako neoddeliteľnej súčasti existujúcej infraštruktúry a kultúrnych služieb obyvateľstvu. 11. V oblasti rozvoja nadradeného dopravného vybavenia 11. Stabilizovať základné zónovanie Slovenskej republiky v priestoroch 11. Bratislava, 11. juhozápadné Slovensko a dopravno-gravitačné centrum Nitra/Trnava, 11. severozápadné Slovensko a dopravno-gravitačné centrum Žilina/Martin, 11.
2. Podporovať predpoklady vytvorenia homogénneho bratislavsko-trnavsko-nitrianskeho ťažiska osídlenia medzinárodného významu s prepojením na najvyššiu európsku polycentrickú sústavu aglomerácií a miest. 2. Zabezpečovať rozvojovými osami pozdĺž komunikačných prepojení medzinárodného a celoštátneho významu sídelné prepojenia na medzinárodnú sídelnú sieť, ako aj konzistenciu a rovnocennosť rozvojových podmienok ostatného územia Slovenskej republiky. 2.
Kúpaliská v Maďarsku na skok od Košíc - INDEX MAG Vstupenka pre dospelého stojí 5 700 HUF. Foto: FB Aquacinema Kisvárda. Kúpele Nyíregyháza. Liečebné kúpele nazývané aj Slané Jazero
ROMA-NeT mestá pridali aj mestá Karviná (ČR), Košice (SR),. Almeria a Torrent (Špan.), Udine (Tal.), Glasgow opätovný prenos na tých, ktorých považujeme
horehronskú rozvojovú os: Heľpa – Vernár – Poprad, 2. rožňavsko-dobšinskú rozvojovú os: Rožňava – Dobšiná – Vernár, 2. muráňsku rozvojovú os: hranica s Maďarskou republikou – Tornaľa – Revúca – Tisovec, 2. rimavickú rozvojovú os: Rimavská Sobota – Hnúšťa – Tisovec – Brezno, 2. cerovskú rozvojovú os: Fiľakovo – Rimavská Sobota/Rimavská Seč – hranica s Maďarskou republikou/Tornaľa, 2. krupinskú rozvojovú os: Zvolen – Krupina – Šahy – hranica s Maďarskou republikou (v úseku Krupina – Šahy – hranica s Maďarskou republikou ako komunikačno-sídelnú os), 2.
11. Rešpektovať dopravné siete a zariadenia TEN-T alokované a plánované v trasách pripravovaných multimodálnych koridorov a ich vetiev 11. prioritná os západ – východ (Norimberg/Drážďany – Praha – Olomouc) – Lysá pod Makytou – Púchov – Žilina – Košice – Záhor/Čierna nad Tisou – (Užhorod – Ľvov) lokalizovaná pre cesty a konvenčné železničné trate sieti TEN-T, 11. prepojenie vetiev multimodálneho koridoru č. a VI. vetva VI. b Čadca – Svrčinovec – (Ostrava), lokalizované pre cesty a konvenčné železničné trate sieti TEN-T, 11. vetva V. a Košice – Milhosť/Kechnec – (Miškovec), lokalizované pre cesty a konvenčné železničné trate sieti TEN-T.
V. vetva Va, 11. infraštruktúry vnútrozemskej vodnej cesty Rýn – Mohan – Dunaj, na území Slovenska alokovanej a plánovanej v rámci paneurópskeho multimodálneho koridoru č. VII., 11. železničnej infraštruktúry osi (Gdansk – Varšava – Katovice) – Brno/Žilina – Bratislava – (Viedeň), na území Slovenska alokovanej a plánovanej v rámci paneurópskych multimodálnych koridorov č. vetva Va a VI, 11. cestnej infraštruktúry osi (Gdansk – Varšava – Katovice) – Brno/Žilina – Bratislava – (Viedeň), na území Slovenska alokovanej a plánovanej v rámci paneurópskych multimodálnych koridorov č. vetva Va a VI. 11. Rešpektovať dopravné siete a zariadenia TEN-T a európskych dohôd alokované a plánované v trasách paneurópskych multimodálnych koridorov ITF: 11.
Nové Zámky – Komárno – (Komárom), 11. Púchov – Strelenka – (Olomouc), 11. Čadca – Svrčinovec – (Ostrava), 11. Nové Zámky/Palárikovo – Levice – Zvolen – Lučenec – Košice s hlavným železničným uzlovým bodom vo Zvolene. 11. Rešpektovať dopravnú infraštruktúru alokovanú a schválenú v trasách mimokoridorovej ITF cestnej siete TEN-T 11. Martin – Turčianske Teplice – Šášovské Podhradie – Zvolen – Šahy – (Budapešť), 11. (Rzeszov) – Svidník – Prešov – Košice – Milhosť – (Miškovec – Rumunsko) (zároveň ako súčasť výhľadovej Via Carpatia Kaunas – Lublin – Rzesov – Svidník – Prešov – Košice – Miškovec – Rumunsko – Ukrajina/Odesa).
(Gdansk – Varšava – Katovice) – Skalité – Čadca – Žilina/Hričovské Podhradie/Dubná Skala lokalizovaný pre cesty, pre konvenčné trate železničnej a kombinovanej dopravy sieti TEN-T a pre vysokorýchlostnú železničnú trať Skalité – Žilina, 11. VII. vodná cesta Dunaj s verejnými prístavmi v Bratislave, Komárne a Štúrove, 11. hlavné železničné uzlové body a základné verejné terminály kombinovanej dopravy sieti TEN-T v Bratislave (multimodálne koridory č. a V. – vetva Va), Žiline (multimodálne koridory č.
výročná správa o činnosti technickej univerzity v košiciach za Technická univerzita v Košiciach (TUKE) bude poskytovať svojmu okoliu vedeckú a prenos výsledkov výskumu do vzdelávacieho procesu, prakticky
Pavel Moudrý - Svet je náš blížny - YouTube Od 9:30 sobotná škola https://www.youtube.com/watch?v=qcFwQqN53Y4priamy prenos bohoslužby zo zboru CASD
461/2011 Z.z. - Nariadenie vlády Slovenskej republi... - Slov-Lex 2.29.21. zemplínsku rozvojovú os: Košice – Slovenské Nové Mesto – Kráľovský Chlmec Galanta – Nové Zámky – Štúrovo – (Szob – Budapešť –